Otomasyon, şirketin büyümesinin ve şirket içi verimliliğin gelişmesinin yolunu açıyor

Şirkete verimlilik kazandırırken hizmet portföyünü müşteri taleplerine paralel olarak çeşitlendirmek için yenilikçi düşünebilmek ve işbirliği yapabilmek gerekir. Bu iki faktör, kurulduğu yıl olan 1997'den bu yana KnowledgePoint'in temel değerleri oldu. Baskı hacimleri çok fazla artıp yeni alanlara açılmak yeni müşterileri (hatta mevcut müşterilerin ek işlerini) beraberinde getirdiğinde, KnowledgePoint kendisiyle eşanlamlı hale gelen kısa geri dönüş sürelerini koruyabilmek için şirket içi verimliliği gözden geçirmesi ve güncel teknolojiyle şirketi gelecekte beklenen büyümeye hazır hale getirmesi gerektiğini fark etti.

KP-image1
KP-image2

"Canon'un iş zorluklarını aşmamıza yardımcı olurken sergilediği yaklaşım, kendi metodolojimizi yansıtıyor ve bu da bizim için her zaman değerli. Bu ilişki, gelecekte yapacağımız yatırımlarda anahtar olacak. Canon'la çalışmaktan bugüne kadar çok memnun kaldık ve gelecekte de Canon'la çalışmaya kesinlikle devam edeceğiz."

Andre Philpot, Operasyon Direktörü, KnowledgePoint