i-Pack, üretimin kontrolünü Canon ile ele alıyor

ipack-logo

Merkezi Norveç'in Sarpsborg kentinde bulunan i-Pack, Satış Noktası (POS) pazarı için mükemmel teşhir grafikleri ve paketleme çözümleri üretiyor. Kurulduğu 1997 yılından bu yana farklı isimler ve sahipler altında faaliyetlerini sürdüren Sarpsborg, Norveç merkezli şirket, İskandinavya ve diğer Avrupa pazarlarındaki lider paketleme şirketleriyle birlikte çalıştı.

Ancak 2013 yılında, kurucu Atle Andreassen şirketin potansiyeline ulaşamadığına karar verdi. "Kimliğimizi kaybetmiştik." diyor Andreassen. Andreassen, ana şirketi için yerel satış kuruluşu işlevi gören şirketi köklerine döndürmek için başarılı bir satın alma gerçekleştirdi. i-Pack AS adını alan uzman şirketin yeni stratejisi tedarike geri dönmekti; fakat daha da önemlisi, şirket yüksek kaliteli POS malzemeleri ve özel paketler üretmeyi amaçlıyordu. Uzun vadeli hedef, alanındaki en iyi isim olmaktı.

"Canon'un desteği ve teknolojisi sayesinde iş hedeflerimize ulaşma yolunda emin adımlarla yürüyoruz."

Atle Andreassen, Kurucu

Sonuçlar

Tam Zamanında teklifi için teslimat süresi geliştirilerek bazı uygulamalarda üç haftadan bir haftaya indirildi

Tam Zamanında teklifi için teslimat süresi geliştirilerek bazı uygulamalarda üç haftadan bir haftaya indirildi

Aylık hacimler %300 artırıldı

Aylık hacimler %300 artırıldı

Hacimlerin 2015 sonuna kadar %25 ve 2016 sonuna kadar %15 daha artırılması hedefleniyor

Hacimlerin 2015 sonuna kadar %25 ve 2016 sonuna kadar %15 daha artırılması hedefleniyor

Yeni geliştirilen i-Pack Digital bölümünün oluşturulması desteklendi ve ahşap, plastik ve çelik uygulamalar için i-Pack Plast ve orijinal kampanya tasarımı için i-Pack Design & Communication ile daha da genişletildi

Yeni geliştirilen i-Pack Digital bölümünün oluşturulması desteklendi ve ahşap, plastik ve çelik uygulamalar için i-Pack Plast ve orijinal kampanya tasarımı için i-Pack Design & Communication ile daha da genişletildi

ipack-objective

Amaç

POS çözümlerinde lider olmak için işi genişletmek

Zorluklar

• Genelde reaktif olan POS kampanyaları için müşterilerin kısa geri dönüş süresi taleplerini karşılamada zorlanılıyordu

• Son ürünün kalitesini etkileyen baskı kalitesi kontrol edilmiyordu

• Kısa süreli baskı işlerini dış kaynaklara yaptırmak, üretim hattına külfet bindiriyordu

• Prototip oluşturma işlemi kısıtlı ve pahalıydı

• Şirketi daha fazla büyütmek için yeni uygulamalar üretme kapasitesi yoktu

Yaklaşım

Canon, müşterinin hizmet teklifine baskıyı ekleyebilmesi için iş stratejisini ve en iyi çözümü analiz etti

• Yeni iş ortağı, yeni dijital bölüm için Canon ve Arizona teknolojisini önerdi

• Canon, şirketi Arizona 6000 serisinin Vancouver'daki ön lansmanına davet etti

• Kısa vadeli paketleme, görüntüleme ve ticari baskı uygulamaları için çok çeşitli ortam seçeneklerinde çözümün üretkenliği ve çok yönlülüğü tanıtıldı

• Canon kurulum ve mevcut sonlandırma hattıyla entegrasyon süreçlerinde destek sağladı

ipack-spare