LBN-hero1

Serviste yenilik, verimli baskı stratejisine güç veriyor

Birçok yerel yetkili kurum gibi London Borough of Newham (LBN) da maliyetleri azaltıp verimliliği artırmalıydı. Canon’un uzaktan erişim çözümü son kullanıcı ICT sorunlarının daha hızlı çözülmesine imkan tanıdı ve şirket içi kaynak kullanımında tasarruf sağladı. İlk denemede onarım %30 oranında arttı ve çözüm o kadar başarılı oldu ki Konsey'in çok işlevli cihazlardan oluşan filosuna genel olarak uygulandı.

LBN-image1

"Uzaktan tanılama ve bakım, BT alanında yaygın şekilde kullanılan bir yöntemdir, bu yüzden benzer bir yaklaşımın baskı işlemlerimize de önemli avantajlar sağlayacağına inanıyorduk. Ayrıca, baskı kullanımındaki eğilimleri daha iyi anlayabileceğimizi ve bu durumun gelecekteki baskı stratejimizi şekillendirmemize yardımcı olacağını biliyorduk."

Gary Sussex, ICT Hizmetleri Müdürü