DM-hero1.jpg

MSP, dijital mürekkep püskürtmeli baskıyla tedarik zincirini baştan aşağıya optimize ediyor ve gelecekteki rekabet gücünü sağlama alıyor

MSP, doğrudan pazarlama müşterilerine tanımlanan üç adımlı süreçte hizmet verdi. Tüm posta belgeleri sayfa beslemeli ofset ekipmanları kullanılarak önceden basıldı. Bu belgeler daha sonra kişiselleştirme ve bireyselleştirme için lazer yazıcılarla basıldılar. Bunun ardından belgeler postalanmaya hazır zarflara koyuldu. Böylece üç vardiya çalışılarak yaklaşık 100 milyon posta miktarında yıllık baskı hacmine ulaşıldı. Yönetim Direktörü Markus Stricker, durumu şöyle açıklıyor: "Pazarda rekabet gücümüzü korumak için önümüzde büyük bir sorun vardı. Pazardaki daha düşük hacimli tabaka dijital ürünlerin ve dijital renkli mürekkep püskürtmeli çözümlerin baskısını hissediyorduk. Ayrıca geleneksel üretim sürecimiz sonuna kadar optimize edilmiş olsa da rekabet gücümüzü korumada zorlanıyorduk. Gelecekte büyümek istiyorsak değişiklik yapmak zorunda olduğumuzu biliyorduk."

DM-image1.jpg

"MSP'deki ana hedefimiz, müşterilerimizin gereksinimlerini en iyi şekilde karşılamaktır. Müşterilerimizi memnun etmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazırız. Dijital mürekkep püskürtmeli baskıya geçişin, bugün ve yarın pazarlarımızı bekleyen yeniliği sunmamıza olanak tanıdığına inanıyoruz. Canon en başından itibaren yanımızda yer aldı ve gelecek stratejimizi belirlemek ve doğru çözümü uygulamak için gereken kararları almamızda çok yardımcı oldu. İş ortağımız Canon olduğu için geleceğe hazır olduğumuzu hissediyoruz."

Markus Stricker