Canon, Staples'a müşteri merkezli yaklaşım sunarak gelirlerini artırmasına yardımcı oluyor

Staples, dünyanın 27 ülkesinde 2.000'den fazla mağazasıyla dünyanın en büyük ofis malzemeleri sağlayıcısı konumundadır.

Marka küresel çapta başarılı olmasına rağmen Hollanda'daki Staples Perakende Satış Organizasyonu düşük gelir düzeyi ve azalan müşteri ilgisiyle karşı karşıya kaldı ve bu rekabetçi pazarda karlılığını koruyabilmek için daha müşteri odaklı bir yaklaşım bulmak zorunda olduğunu fark etti. Mağazasında ve çevrimiçi ürün sunumları arasında daha fazla bütünlük sağlamak için daha entegre bir müşteri deneyimi gerekiyordu. Ayrıca kişiye özel ürünler sunmak ve müşterilerin ilgisini çekmek için daha doğrudan satış kanalları bulunmalıydı.

Staples bu noktada bir müşteri değerlendirme programı gerçekleştirmesi için Canon İş Hizmetleri'nden yardım almaya karar verdi. Müşterilerin görüşlerini kullanan Canon, genel vizyonu genişletmeye ve geliştirmeye başladı.

Staples-image1.jpg

"Müşterinin karar mekanizmasını etkileyen unsurlar hakkında bilgi sahibi olmak için bir danışmanlık yaklaşımına ihtiyaç duyuyorduk. İhtiyaç duyduğumuz çözüm ve stratejiye ancak Canon İşletme Hizmetleri ile birlikte çalışmaya başladığımızda sahip olabildik."

Richard Houppermans, Kurumsal Hizmetler Müdürü