iStock_80038439_XXXLARGE

Ara Toner


Canon'un MFP sarf malzemesi ürünlerinde yarı iletken parça sıkıntısının etkisi

Değerli bir müşterimiz olarak Canon ürünlerini sürekli olarak kullanmanızı takdir ediyoruz.

Tüm dünyada devam eden yarı iletken bileşenlerde parça sıkıntısının etkisi olarak Canon, çok işlevli yazıcılarımız (MFP) için sarf malzemesi ürünlerinde kullanılan belirli elektronik bileşenleri tedarik etmekte sıkıntılar yaşamaktadır. Bu bileşenler, kalan toner seviyelerini algılama gibi işlevlere sahiptir.

Sarf malzemelerinin sürekli ve güvenilir bir şekilde tedarikini sağlamak için normal tedarik devam edene kadar sarf malzemesi ürünlerini yarı iletken bileşen olmadan tedarik etmeyi seçtik.

Sarf malzemeleri, elektronik bileşenler olmadan kullanıldığında baskı kalitesi üzerinde olumsuz bir etki oluşmamakla birlikte toner seviyelerini algılama gibi bazı yardımcı işlevler etkilenebilir.



Makinenizi kullanmaya devam etme

Şu modellerde tonerinizi taktıktan sonra hata mesajı görüntüleniyorsa lütfen aşağıdaki talimatları uygulayın:

imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II ve III
imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II ve III
imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
imageRUNNER C3125i
imageRUNNER C3226i
imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II ve III
imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II ve III
imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

Elektrik bileşenlerine sahip olmayan bir toner kullanıldığında aşağıdaki ekran görüntülenebilir.
Baskıya devam etmek için lütfen [Close] (Kapat) öğesine basın.


Interim_Toner_Screenshot_1

Makinenizde görüntülenen toner seviyeleri doğru olmayabilir ve kalan toner seviyesi bir anda %100'den %0 seviyesine gelebilir.

%0 görüntülendiğinde lütfen yeni bir toner şişesiyle değişim yapın.


Interim_Toner_Screenshot_2




Şu modellerde tonerinizi taktıktan sonra hata mesajı görüntüleniyorsa lütfen aşağıdaki talimatları uygulayın:

imageRUNNER C1325iF/1335iF
imageRUNNER C3025i
imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

Elektrik bileşenlerine sahip olmayan bir toner kullanıldığında aşağıdaki ekran görüntülenebilir.
Baskıya devam etmek için lütfen [I Agree] (Kabul Ediyorum) öğesine basın.

Lütfen [Cancel] (İptal) öğesine basmayın. Bastıysanız aşağıdaki adımları uygulayın:

  1. Toneri makineden çıkarın
  2. Toneri makineye geri takın
  3. Baskıya devam etmek için [I Agree] (Kabul Ediyorum) öğesine basın

Interim_Toner_Screenshot_3

Makinenizde görüntülenen toner seviyeleri doğru olmayabilir ve kalan toner seviyesi bir anda OK (Tamam) seviyesinden Empty (Boş) seviyesine gelebilir.
Empty (Boş) görüntülendiğinde lütfen yeni bir toner şişesiyle değişim yapın.


Interim_Toner_Screenshot_4




Şu modellerde tonerinizi taktıktan sonra hata mesajı görüntüleniyorsa lütfen aşağıdaki talimatları uygulayın:

imageRUNNER 1435i/1435iF

Elektrik bileşenlerine sahip olmayan bir toner kullanıldığında aşağıdaki ekran görüntülenebilir.
Baskıya devam etmek için lütfen [OK] (Tamam) öğesine basın.


Interim_Toner_Screenshot_5

Lütfen [Stop] (Durdur) öğesine basmayın. Bastıysanız aşağıdaki adımları uygulayın:

  1. Toneri makineden çıkarın
  2. Toneri makineye geri takın
  3. Baskıya devam etmek için [OK] (Tamam) öğesine basın

Makinenizde görüntülenen toner seviyeleri doğru olmayabilir ve kalan toner seviyesi bir anda OK (Tamam) seviyesinden None (Yok) seviyesine gelebilir.
None (Yok) görüntülendiğinde lütfen yeni bir toner şişesiyle değişim yapın.


Interim_Toner_Screenshot_6