Canon EXPO 2015: Harekete siz de katılın… dijital olarak

Canon EXPO 2015

Konuklara Canon’un benzersiz teknoloji ve ürün yelpazesi konusunda bir öngörü sağlayan Canon EXPO 2015 (13-15 Ekim, Paris), ürünlerin, görüntü yakalamadan çıkışa kadar, yaşamı zenginleştirmek ve işletmeleri güçlendirmek amacıyla birbirlerine nasıl bağlanabildiklerini gösterecek. 

Profesyonel fotoğrafçılar, video grafikerleri ve baskı hizmeti sağlayıcıları için özel bir alana sahip Canon EXPO’nun "PROFESYONEL" merkezi, gerçek anlamda deneysel ve bilgilendirici üç günlük bir etkinlik için gerçek yaşam senaryolarını hayata geçiriyor. 

PROFESYONEL alanda, ziyaretçiler çeşitli canlı ortamlara adım atıp, Canon’un yeni teknoloji ve çözümlerinin mevcut iş eğilimlerini nasıl ele aldığına dair fikir elde edebiliyorlar. Bu canlı ortamlar şunları içeriyor:

Bisiklet lansmanı: Uluslararası bir medya ve reklam ajansının Yaratıcı Hizmetler bölümü yöneticisinin bakış açısından bu alan, baskı, video, fotoğrafçılık, çapraz medya ve sosyal ağ oluşturma alanlarına yayılmış modern ve çok platformlu bir ürün lansman sürecini betimliyor. Ziyaretçiler yaratıcı bir dünyaya dalıp, Canon'un ürün yelpazesiyle oluşturulan, görüntü yakalamadan çıkışa kadar benzersiz bir şekilde uzanan, çekici içeriklerle farklı ortamlar üzerinden çeşitli müşterilere erişmenin zorluklarını ele alabiliyorlar. Ziyaretçiler kişiselleştirilmiş pazarlama materyallerinden ürün fotoğraflarına, geniş formatlı baskıya ve hareketli görüntülere kadar hem basılı, hem de dijital içeriklerin üretilmesine tanıklık edebiliyor ve bunların baştan sonra üretiminde yer alabiliyorlar.

EXPO Daily News / Canon Live TV: Kendisine canlı bir haberi sunma görevi verilmiş olan bir Haber Editörünün bakış açısından, bu alan ziyaretçileri bir canlı haber odasının ve TV yayını/düzenleme stüdyosunun koşuşturmasına taşıyor. Gerçekleşen EXPO etkinlikleri hakkında yorumlar yapan ziyaretçiler, orada bulunan gazeteciler tarafından görüntülü kamuoyu görüşmelerinden, haber yayınlarından, günlük bir şov gazetesinden ve "EXPO öyküsünü" betimleyen fotoğraf albümlerinden oluşan çok çeşitli bir içerikler karışımının üretilmesini izleyecekler. 

Film yapımı: Paris'e bir Hollywood dokunuşu getiren bu alan, ziyaretçileri doğrudan bir film setine götürerek, onlara gerçek zamanlı kamera yerleşimlerini, sinema lensi özelliklerini ve 4K izlemeyi gösteriyor.  Burada ziyaretçiler tanınmış bir görüntü yönetmeninin açıklamalarıyla gerçekleştirilen bir film prodüksiyonunu izleme ve bu sürece katılma fırsatı yakalıyorlar. 

Baskı Hizmetleri: Hem PROFESYONEL alandaki yaratıcı ekiplerin bir uzantısı, hem de daha geniş EXPO etkinliği için bir CRD olan bu alan, geleneksel yazıcının gelişip günümüzün modern pazarlama hizmet sağlayıcısına dönüşmesini betimliyor. Ziyaretçiler burada, bir BHS'nin, markalı materyaller, albümler ve fuarın günlük bülteni de dahil, etkinlik sırasında üretilen içeriklerden, aynı zamanda daha geleneksel baskı çıkışları sunmayı da içeren, baskının ve dijital içeriklerin gelişimini destekleyen gelişen rolünü yaratıcı hizmetlerin bakış açısından gözlemleyecekler. 

Fuara katılamayanlar için EXPO mikro sitesi etkinlikler hakkında kısa bilgiler sağlayacak ve Paris'te düzenlenen üç günlük fuarla ilgili en yeni haberleri, öyküleri ve ürünleri sunacak. www.canon.com.tr/EXPO adresini ziyaret edin veya Twitter, Facebook ve YouTube'da bize katılın. Kaçırmayın.

Derginizi alın!

Think Digital'in basılı veya e-posta kopyasını almak için buradan kaydolun.