HİZMETLER

Müşteri İletişimleri Yönetimi Çevrimiçi

Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Bulut olanaklarıyla müşteri deneyimini iyileştirin

Müşteri İletişimleri Yönetimi (CCM) Çevrimiçi yalnızca belge korumasını iyileştirmekten çok daha fazlasıdır; müşteri deneyimini iyileştirmek için müşteri odaklı, tamamen uyumlu ve ekonomik bir yaklaşımın benimsenmesi açısından ileriye atılan bir adımdır.

Süreç ve kanal yönetimini entegre etmek, iş iletişimleriniz için yeni bir diyalog olanağı sunabilir. Bütünüyle yönetilen ve bulutta barındırılan bir Hizmete geçiş yaparak Canon'un benzersiz CCM Müşteri Uygulamasından yararlanın.

Sunduklarımız

İşleme Hizmeti

Alınan müşteri verileri dosyalarından, istenen teslim türüne hazır iletişimler oluşturularak işleme süreci kolaylaştırılır.

Teslim Hizmeti

Hazırlanan dosyalar, diğer işlemleri gerçekleştirilmek ve/veya son kullanıcıya teslim edilmek üzere müşteriye iade edilebilir.

Yazdırma ve Posta Hizmeti

Üretim işlerini ve baskı ile posta teslimatlarını uzman Canon ekiplerine göndererek temel işlerinize odaklanmak için kendinize daha fazla zaman ayırın.

E-posta Hizmeti

Son kullanıcılara e-postayla gönderilmek üzere tamamen biçimlendirilen iletişimler ve geri dönen e-postalarla ilgili rapor düzenlemeyi sağlayan izleme özelliği.

Geri Dönen E-Postaları Yazdırma Hizmeti

E-postaların geri döndüğü veya çok sayıda denemenin ardından e-posta gönderiminin başarısız olduğu durumlarda baskıya hazır dosyaların teslim edilmesi sayesinde tüm iletişimlerin otomatik olarak tamamlanmasını sağlayın.

Teslimat Yöntemleri

Tam yönetilen

Canon, alınan verilerinizi yönetir. Bu veriler işlenir, iletişim çıktısı biçimine dönüştürülür ve bulutta güvenle barındırılır.

Uzman ekip

Verileri kişiselleştirilmiş, hedefe yönelik ve uyumlu iletişimlere dönüştürme konusunda oldukça yetenekli bir ekiple çalışıyoruz.

Bulutta barındırma

Güvenli uzaktan erişim, pahalı lisanslar veya şirket içi uzmanlar gerektirmeyen bir CCM çözümü sağlar.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.

İçeriği indirin

Two women in soft focus look over a tablet device as downlights glimmer in the foreground.

Çok kanallı teslim

Ofis içinde ve bulutta tek bir iletişim noktasıyla yönetilen Müşteri İletişimleri Yönetimi platformu sayesinde teslim olanaklarınızı genişletin ve kaynak maliyetlerinden tasarruf edin.

Buluttaki bir yönetim platformunun sunduğu teknolojilerden yararlanarak müşteri deneyimini iyileştirin.


Mevcut ve yeni müşterileri elde tutmak için Canon'un iletişim platformu gibi yeni sistemleri kullanmak vazgeçilmez.

- Markus Stricker, Genel Müdür, MSP

İlgili hizmetler ve çözümler

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Müşteri İletişimleri Yönetimi

Dijital iletişim çözümlerimizi kullanarak müşterilerin dikkatini çekmenin yeni yollarını keşfedin.

Canon Kurumsal Hizmetler ile çalışmanın yeni bir yolunu keşfedin.

EKİBİMİZLE GÖRÜŞÜN