Boost your business by talking to customers more effectively.

Müşteri İletişimi

Müşterilerinizle daha etkili bir şekilde konuşarak işletmenizin verimliliğini artırın.

Müşterileriyle iletişimi sağlamak her şirket için önem taşır ancak bu süreci geliştirecek adımlar atmazsanız başarınız üzerinde olumsuz etkileri olabilir.

Günümüz tüketicileri şirketlerden istedikleri bilgiyi, istedikleri zaman istedikleri cihazda görmeyi bekliyor.

Daha iyi Müşteri İletişiminin faydaları

Retain customers Retain customers

Mevcut müşterilerinizi koruyun

Daha iyi ve daha kişiselleştirilmiş iletişim yöntemlerini kullanarak

Strengthen branding Strengthen branding

Markalaşmayı güçlendirin

Daha tutarlı ve tüm kanallı ileti sistemini kullanınarak

Improve efficiency Improve efficiency

Verimliliği artırın

Müşteri içeriğinizi BT departmanı yerine işin oluşturmasını sağlayarak

Speed up time to market Speed up time to market

Piyasaya sürüm süresini hızlandırın

Eski tip sistemlerdeki verileri entegre ederek

Müşteri Yönetimi ve İletişimi: Yeni bir yaklaşım

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Bu çözüm, operasyonel üretkenliği artırdı ve müşterilerimize hızlı yanıt verme kabiliyetimizi geliştirdi.

Alan Watson

Müşteri İlişkileri Yöneticisi, Aegon Birleşik Krallık

Zorluk

Uluslararası sigorta şirketi olan Aegon, Birleşik Krallık'taki 2 milyon müşterisiyle daha iyi iletişim sağlamak istiyordu. Kağıt baskıdan dijital sisteme geçmeye hazırlanan şirket, dış kaynak kullanarak maliyetleri düşürmenin yanı sıra veri güvenliği ve denetim kabiliyetini artırmak istiyordu.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Çözüm

Otomatikleştirilmiş belge iş akışı ve elektronik depolama ile Aegon'un son teknoloji ürünü gelen ve giden e-posta işleme sistemi geliştirmesine yardım ettik. Bu basit dosya yönetim sistemi için Canon tarafından yönetilmek üzere şirket dışı alanda yeni, amaca uygun bir tesise yerleştirildi.

Avantajlar

Dış kaynaklı Müşteri İlişkileri çözümümüz %50 daha hızlı e-posta işlemenin yanı sıra maliyetlerde %25 toplam düşüş sağladı. Çözüm, Aegon'un kağıt baskıdan dijital sisteme geçişini kolaylaştırmakla birlikte çıktı kalitesini ve veri kontrolünü iyileştirip şirketin yönetmeliklere uygun hale gelmesini de sağladı.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Müşterilerinizle daha etkili iletişim kurmanın yeni yollarını keşfedin.


EKİBİMİZLE GÖRÜŞÜN

Nasıl çalışır

Dijital iletişim çözümlerimizi kullanarak müşterilerin dikkatini çekmenin yeni yollarını keşfedin.

İlgili çözümler