Çok Kanallı Pazarlama İletişimlerinde Baskının Gücü

Programlı Baskı ile ROMI'yı en üst düzeye çıkarın.

Çok Kanallı Pazarlama İletişimlerinde Baskının Gücü belgeleri

Programlı Baskı nedir ve neden kullanmalısınız?

Programlı baskı gibi mekanizmalar sayesinde basılı pazarlama materyalleri artık kişiselleştirilmiş baskının duygusal etkisini dijital pazarlamanın anlık etkileşimiyle birlikte sunabilir.

Tüketiciler her gün yüzlerce dijital reklam ve pazarlama e-postası alırken markaların öne çıkması ve "dijital gürültüyü" azaltması giderek daha zor hale geliyor. Bu noktada baskı, çok kanallı pazarlama stratejinizde gerçek bir fark yaratabilir. JICMAIL tarafından yapılan 2023 tarihli bir çalışma, ortalama doğrudan postanın bir ay boyunca 108 saniye süreyle incelendiğini ve reklamveren web sitesinin ziyaret edilmesini isteyen postanın ortalama beş dakikalık bir oturumda bu şekilde gerçekleşeceğini göstermiştir.1

Programlı baskı, çevrimiçi pazarlamayı yüksek düzeyde otomatik, dijital baskı iş akışlarıyla bir araya getirerek tetikleyici tabanlı, kişiselleştirilmiş baskı pazarlaması sağlar. Dijital baskı teknolojisindeki gelişmeler ve otomatik web'den baskıya üretim iş akışlarıyla programlı baskı; gerçek zamanlı, hedefe yönelik mesajları basılı bir varlığın etkisiyle birleştirerek çok kanallı pazarlama kampanyasına yakından entegre edilebilir.

Bu da markaların ve pazarlamacıların mevcut tüketici verilerini kullanarak çevrimiçi olarak özelleştirilebilen her şeyin artık basılı olarak kişiselleştirilebileceği ve müşterilere 48 saatlik bir süre içinde teslim edilebileceği anlamına gelir. QR ve izlenebilir indirim kodları, artırılmış gerçeklik ve daha hedefe yönelik pazarlama sayesinde baskı kampanyasının etkisi artık kolayca ölçülebilir.

IPA2 tarafından yapılan bir araştırma, basılı postanın yetişkin alıcıların %25'ini harekete geçirdiğini göstermiştir, bu nedenle pazarlama karışımına baskının dahil edilmesinin gerekli olduğu açıktır. Peki pazarlamacılar bu katma değerli iletişimlerden en iyi şekilde nasıl faydalanabilir ve ROMI'larını (Pazarlama Yatırımı Getirisi) nasıl artırabilir? Bu video örneğini, programlı baskının ne kadar kolay ve etkili olabileceğini göstermek için oluşturduk.

Programlı baskının ne kadar kolay ve etkili olduğunu gösteren video

Programlı Baskının Uygulanması

Programlı baskı, pazarlamacıların benzersiz bir kullanıcı deneyimi oluşturmasına ve müşteri yolculuğunda farklı temas noktaları kullanmasına olanak tanıyarak 48 saat içinde gönderilebilecek kişiselleştirilmiş, hedeflenmiş baskı pazarlama materyallerini etikleme olanağı sunar. Bu, baskı hizmeti sağlayıcılarının (BHS'ler), pazarlamacıların müşterilere algılarının en açık olduğu anda doğru içerikle hızlı bir şekilde ulaşmasına ve pazarlama yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olabilecekleri anlamına gelir.

Yeni talep üzerine baskı iş modelleri ve veri odaklı iş akışları sayesinde, kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları depolama maliyetlerine yol açmaz, çünkü tam olarak ihtiyaç duyulan sayıda kopya basılabilir, böylece depo maliyetleri azalır ve israfı önlenir. Ayrıca günümüzün iş akışları tamamen otomatikleştirilebildiği için iş gücü maliyetleri düşürülebilir, hatalar ve bunun sonucunda ortaya çıkan israf en aza indirilir.

Mirasphere örneğinde gösterildiği gibi, baskı ile dijital birlikte yürütülebilir. Dijital baskı teknolojisindeki ve dijital iş akışlarındaki en son gelişmeler sayesinde baskı çok hızlı ve çok etkili bir şekilde yapılabilir, bu nedenle doğru teknoloji sağlayıcısını seçmek çok önemlidir.

Canon'un Uzmanlık Üçgeni

Doğru teknoloji çözümleri sağlayıcısı, uygulama fikirleri ve bunların hayata geçirilmesinden, dijital baskı teknolojisi çözümlerinin ihtiyaçlarınızı karşılamak için gereken veri analizleri, iş akışı ve yazılım çözümlerine kadar, daha geniş bir pazarda neler olduğuna dair derinlemesine bilgi edinmenizi sağlar.

Canon'da bir "Uzmanlık Üçgeni"nden bahsederiz. Bir tarafta Baskı Hizmeti Sağlayıcıları (PSP), diğer tarafta baskı alıcıları (bu durumda pazarlamacılar) bulunurken üçüncü tarafta da teknoloji çözümleri sağlayıcısı olarak biz yer alırız. Görevimiz, Programlı Baskı gibi fırsatları belirlemek için PSP'leri ve baskı alıcılarını/pazarlamacıları bir araya getirmek ve bu fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı olacak bir plan oluşturmaktır.

  1. Kaynak: JICMAIL, The Time We Spend With Mail, 2023
  2. Kaynak: ©IPA, Touchpoints 2019: SuperHub Database, 2019

Programlı baskının avantajlarından nasıl yararlanabileceğinizi öğrenmek ister misiniz? Ekibimizin bir üyesiyle görüşün.

Daha Fazlasını Keşfedin

Programlı Baskı hakkında neden bilgi sahibi olmanız gerekir?

Özelleştirilebilir, ölçülebilir ve neredeyse anında baskı.

Dijital dünyayla aşkımız bitti mi?

Dijital bir dünyada baskı pazarlamanın gücünü keşfetme.

Baskının pazarlama kampanyalarını geliştirebileceği beş yol

Baskının pazarlama kampanyalarını geliştirebileceği beş yol.

Baskının dijital yorgunluk çağında yeni potansiyeli

Baskı, çok kanallı promosyon kampanyalarına nasıl renk katabilir?