Ticari baskı hizmeti sağlayıcısı Impressa, mağaza satış noktalarındaki yardımcı pazarlama malzemeleri dahil olmak üzere promosyon, ofis ve endüstriyel baskılar sunmaktadır. Bu perakende malzemelerinin üretimi çoğu zaman çeşitli gereksinimler, hacimlerde büyük değişiklikler ve hızlı bir teslimat süresi gerektirir.
Pek çok baskı israfı oluşturmasının yanı sıra Impressa'nın geleneksel ofset baskı makineleri, düşük hacimli baskı işleri için yavaş ve maliyetliydi. Ayrıca, baskının kuruması için perakende müşterilerini bekletmek zorunda kalıyorlardı. Bu da hareketli perakende sektörü için uygun değildi.
Şirketin çeşitli hacimlerdeki baskı işlerini hızlı ve uygun fiyata işleyebilme problemini ortadan kaldırabilecek yeni bir dijital baskı çözümüne ihtiyacı vardı.
Impressa Baş Teknoloji Yöneticisi Tom CambréGENİŞ FORMATLI YAZICILARA BAKTIĞIMIZDA CANON İLE İLGİLİ OLDUKÇA OLUMLU BİR İNTİBAMIZ OLDU.
Impressa Canon'a danışıp tavsiye aldıktan sonra ColorWave 700'e yatırım yaptı. Yeni dijital baskı çözümünün, renkli veya siyah beyaz fark etmeksizin her boyuttaki yüksek kaliteli baskı işini hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirmesiyle birlikte olumlu bir izlenim bırakması uzun sürmedi.
Talep üzerine hızlı, esnek ve uygun maliyetli baskı işlerinin teslim edilmesi, şirketin hizmet portföyünde devrim yarattı. Yalnızca altı ay sonra Impressa, işletmenin baskı kapasitesini tamamen geliştirmek için ikinci bir Canon cihazı satın aldı.
Akıllıca bir seçim yapıp ColorWave 700 ile baskı yapabilmek, şirketin iş yoğunluğunu %15-20 oranında artırmak anlamına gelmekte. Aynı zamanda Impressa, hesap edilen yatırım geri dönüşünü sadece üç ay içerisinde elde etmeyi başarmıştır.
Kendi kendine çalışan teknolojiyle yeni dijital baskı çözümü, personelin üzerindeki yükü azalttı ve israf seviyelerinin önemli ölçüde düşürülmesine yardımcı oldu. Bu da çevreye son derece önem veren bir kuruluş için önemli bir artıydı.
Heyecan verici yeni uygulamaları da değerlendirme yönünde esinlenen Impressa, gelecek için artık gerçek bir olasılık haline gelen duvar kağıdı baskısı testlerine başladı.
İLK CİHAZIN İŞİMİZE YAPTIĞI OLUMLU ETKİ, BİZİ İKİNCİ COLORWAVE'İ SATIN ALMAYA TEŞVİK ETTİ.
Yazar