Yemek cennetini bulma
Hayalinizdeki mutfağı hayal edin. Bu mutfakta bir Miele ürünü olma ihtimali oldukça yüksektir. Ödüllü ve üst düzey aletleriyle ün kazanan bir aile şirketi olan Miele, 1899 yılından bu yana uluslararası çapta önemli bir üretici olmuştur. Tasarımı ile güçlü bir itibar elde etmiş 100 yıllık bir marka için görsellik, kendi çevrimiçi editoryal programları da dahil olmak üzere her müşteri temas noktasında son derece önemlidir.
İsviçre'deki mutfak ekibi, dijital içerik becerilerini bir üst seviyeye taşımak için müşterilere, tıpkı televizyonda izlediğiniz gibi yemek demoları ve eğitimlerle Miele ürünlerinden en iyi şekilde nasıl yararlanacaklarını keşfedebilecekleri canlı yayın bölümleri sunmak istiyordu. Tüm prodüksiyon sürecini şirket içine taşımak istediklerinden, samimi canlı yayın izleyicilerine yer veren profesyonel şirket içi stüdyolarında teknik bilgisi olmayan personelin de kullanabileceği daimi bir çok kameralı çözüme ihtiyaç vardı.
Daha önce, yemek pişirme gösterimleri ve ürün tanıtımları gibi içerikler üretmek istediklerinde yüksek maliyetler, karmaşık stüdyo yeniden yapılandırma işlemleri ve yavaş geri dönüş süreleri anlamına gelen ajanslara güveniyorlardı.
"Canon ile hem video hem de fotoğrafçılık ihtiyaçlarımızı karşılayacak mükemmel bir araç bulduk," diyor Miele AG'de Mutfak Deneyimi Bölüm Başkanı Barbara Märkli. "Beş basamaklı yüksek ajans maliyetlerinden tasarruf sağlıyoruz ve önümüzdeki üç yıl içinde stüdyomuzun amorti etmesini bekliyoruz."
Müşteri: Miele AG
Konum: Spreitenbach, İsviçre