Manuel sipariş işlemlerini azaltın
Otomatik iş akışları zamandan tasarruf eder ve sevkiyat hatalarını önler
Toplama, paketleme ve sevkiyattan, teslim onayının doğrulanmasına kadar ürün teslimat sürecini tümüyle kolaylaştırın.
Bu nedenle verimsiz ve hata oranın yüksek olduğu bir sipariş işleme sisteminin sizi yavaşlatması işlerinizi ciddi şekilde etkileyebilir.
Otomatik iş akışları zamandan tasarruf eder ve sevkiyat hatalarını önler
Mobil e-imza yakalama işlemiyle teslim onayını hızlandırın
Daha verimli teknoloji; maliyetleri, hataları ve gecikmeleri azaltır
Dijital sistemler imzaları ve kayıtları güvenli bir şekilde depolar
Daha hızlı ve daha akıllı ürün teslimat formülü
Artık bakımı daha kolay yapılabilen, daha ucuz ve esnek özelliklere sahip, daha standart bir kuruluma sahibiz.
Friedrich Staller
Genel Müdür, GEV
Avusturyalı mutfak ekipmanı tedarikçisi GEV, siparişlerin %97'si için aynı gün teslimat hizmeti sunma hedefini gerçekleştirmek üzere faturaları ve teslimat notlarını daha hızlı işlemek istiyordu. Şirket, kağıda dayalı iş akışlarını hızlandıracak, daha fazla süreç denetimi ve görünürlük sağlayacak dijital bir çözüm arıyordu.
Tüm sipariş belgelerini dijital ortama taşımak, hızlı ve kolay şekilde erişebilmek için belgeleri otomatik olarak arşivlemek ve etiketlemek amacıyla Canon'un Belge Yönetimi platformunu GEV'nin ESP sistemi ile birleştirerek ihtiyaçlara göre özelleştirilebilen bir Sipariş Tamamlama çözümü geliştirdik.
Çözümümüz, çalışanların teslimat notlarını daha çabuk bulmasına ve e-imza yoluyla faturalama süresinin azaltılmasına yardımcı olarak sipariş tamamlama sürecini hızlandırdı. Sistem, belge güvenliğini ve görünürlüğünü artırmanın yanı sıra daha net ve düzenlenebilir sipariş şablonları sunarak müşteri deneyimini de geliştirdi.
Satış verileri ERP'den toplanır ve CRM müşteri verileriyle birleştirilir
Liste oluşturulur ve depo çalışanlarının mobil cihazlarına gönderilir
Ürünler kutulanır, taşıyıcı firmalar için sevkiyat etiketleri oluşturulur
Teslim notu oluşturulur ve sürücünün mobil cihazına gönderilir
Müşteri imzası elektronik olarak alınır, fatura oluşturulur
Dijital iletişim çözümlerimizi kullanarak işletmenizin verimliliğini artırın ve müşterilerin dikkatini çekmenin yeni yollarını keşfedin
Nakit akışınızın kontrolünü ele alın ve optimize edilmiş faturalandırma işleminin nasıl zamandan ve paradan tasarruf etmenizi sağladığını keşfedin