Creative Futures: Markalarla birlikte çalışmanın yeni yolu

Canon ve The Drum'ın sektör çapındaki kampanyası Creative Futures, markalarla gelecekteki iş birliğini kökünden değiştirmek amacıyla baskı tedarik zincirinin her yerinden uzmanları bir araya getiriyor.

Son teknolojili bilgi paylaşımı deneyimi

Creative Futures projesi, en iyi çok kanallı müşteri deneyimini sunma hedefini paylaşan; teknoloji, veri, yaratıcılık ve ölçüm alanında bireysel uzmanlığa sahip özel bir uzman ekibi tarafından yürütülür. Böylece, iş birliğine yönelik yeni yaklaşımların, baskı alanındaki promosyonel müşteri iletişiminde dijital dönüşüm için daha geniş bir kanal kombinasyonunun bir parçası olarak nasıl daha fazla fırsat sağlayabileceğini keşfeder.

Creative Futures: Yeni Bölüm

"Creative Futures: Yeni Bölüm", küçük bir Birleşik Krallık işletmesine bu uzmanlıktan yararlanma fırsatı verir. Bu yeni çalışma şeklinin avantajlarını ortaya çıkarmak için uçtan uça baskı dahil olmak üzere çok kanallı bir kampanya oluşturmak, planlamak ve yürütmek için Creative Futures ekibiyle birlikte çalışma olanağı sağlar.

Bu canlı test ve öğrenme girişiminin amacı, pazarlama ve kreatif sektörlere, müşteri odaklı bir kampanya planlama yaklaşımıyla neler yapılabileceğine dair ilham verecek, sınıfının en iyisi bir örnek oluşturmaktır. Bu yaklaşımda, tüm ortaklarla iş birliği içinde çalışarak veri, yaratıcılık, hedefleme becerileri ve kişiselleştirilmiş baskı hizmetlerini bir araya getirerek ölçülebilir bir etki elde etmek hedeflenir.

Böyle bir uzmanlıkla kuşatılmak; kişiselleştirilmiş baskı hakkında bu kadar kısa sürede birçok bilgi edinmek ve kampanyayı başarılı kılmak için çok fazla enerji ve kaynak toplayabilmek inanılmaz derecede yardımcı oldu."

Creative Futures: the next chapter
Creative Futures: the next chapter

Şimdiye kadar öğrenilenler

Yolculuk devam ederken (kampanya Haziran ayında piyasaya sunulacak) tüm bu farklı fikirleri, becerileri ve disiplinleri en başından ortaya koymanın avantajları açık. Şimdiye kadar öğrenilen üç ders şunlar:

1. Kitle keşfi - Veri analizleri ve uzmanlığı, demografik profillere ve bölgelere göre en yüksek endeksli hanelerdeki hedef kitlesinin kesin bir şekilde tanımlanmasını sağlamıştır. Sürü psikolojisinin ürün satışını etkilediği alanlara göre markaya özel segmentasyon yapmak, elde edilen verilerin daha verimli kullanılmasını sağlar. Bu süreç, önemli ölçüde daha yüksek sipariş değerleri ortaya koyar.

2. Yaratıcı özelleştirme - Başlangıçtan itibaren süreçlere dahil olabilmeleri, yaratıcı tasarımcıların ellerindeki binlerce farklı çeşitlilik olanağından yararlanmasını ve üretim teknolojisinin nasıl sınırsız kişiselleştirme ve özelleştirme olanağı sunduğunu daha iyi anlamasını sağlamıştır. Bu, hem görsellerin hem de mesajların tanımlı profillere uyum sağlayabileceği ve akıllı kişiselleştirme, bölgeselleştirme, renk ve tasarımın tüm yaratıcı kullanımlarından yararlanabileceği anlamına gelir.

3. Sorunsuz üretim - Üretim gereksinimleri ve posta maliyetleri baştan göz önünde bulundurularak baskı hizmeti sağlayıcısıyla birlikte çalışma, hem kampanya hedefini gerçekleştirmek için en cazip formatlar hakkında tavsiye vermelerine olanak tanır hem de maliyet verimliliklerini artırmak için en iyi posta optimizasyonu stratejisini ortaya koyar. Baskı sağlayıcısı ile yaratıcı ekiplerin en baştan yakın iş birliği içinde çalışması, çok sayıda revizyon döngüsünü ortadan kaldırmaya yardımcı olur.

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ BASKI İLE ÇOK KANALLI PAZARLAMA İLETİŞİMLERİNİ YENİDEN TASARLAYIN

Yeni nesil yaratıcı profesyonellerden bilgi alın ve baskı ile çok kanallı pazarlamada mükemmelik için en iyi ipuçlarını öğrenin.

Daha Fazlasını Keşfedin

Çok Kanallı Pazarlama İletişimlerinde Baskının Gücü

Programlı Baskı ile Pazarlama Yatırımı Getirisini (ROMI) en üst düzeye çıkarın.