Böyle bir uzmanlıkla kuşatılmak; kişiselleştirilmiş baskı hakkında bu kadar kısa sürede birçok bilgi edinmek ve kampanyayı başarılı kılmak için çok fazla enerji ve kaynak toplayabilmek inanılmaz derecede yardımcı oldu."
Şimdiye kadar öğrenilenler
Yolculuk devam ederken (kampanya Haziran ayında piyasaya sunulacak) tüm bu farklı fikirleri, becerileri ve disiplinleri en başından ortaya koymanın avantajları açık. Şimdiye kadar öğrenilen üç ders şunlar:
1. Kitle keşfi - Veri analizleri ve uzmanlığı, demografik profillere ve bölgelere göre en yüksek endeksli hanelerdeki hedef kitlesinin kesin bir şekilde tanımlanmasını sağlamıştır. Sürü psikolojisinin ürün satışını etkilediği alanlara göre markaya özel segmentasyon yapmak, elde edilen verilerin daha verimli kullanılmasını sağlar. Bu süreç, önemli ölçüde daha yüksek sipariş değerleri ortaya koyar.
2. Yaratıcı özelleştirme - Başlangıçtan itibaren süreçlere dahil olabilmeleri, yaratıcı tasarımcıların ellerindeki binlerce farklı çeşitlilik olanağından yararlanmasını ve üretim teknolojisinin nasıl sınırsız kişiselleştirme ve özelleştirme olanağı sunduğunu daha iyi anlamasını sağlamıştır. Bu, hem görsellerin hem de mesajların tanımlı profillere uyum sağlayabileceği ve akıllı kişiselleştirme, bölgeselleştirme, renk ve tasarımın tüm yaratıcı kullanımlarından yararlanabileceği anlamına gelir.
3. Sorunsuz üretim - Üretim gereksinimleri ve posta maliyetleri baştan göz önünde bulundurularak baskı hizmeti sağlayıcısıyla birlikte çalışma, hem kampanya hedefini gerçekleştirmek için en cazip formatlar hakkında tavsiye vermelerine olanak tanır hem de maliyet verimliliklerini artırmak için en iyi posta optimizasyonu stratejisini ortaya koyar. Baskı sağlayıcısı ile yaratıcı ekiplerin en baştan yakın iş birliği içinde çalışması, çok sayıda revizyon döngüsünü ortadan kaldırmaya yardımcı olur.