Fatura İşleme

Fatura işleme süreçlerinizi %50'ye kadar hızlandırmak ve insan hatalarını azaltmak mı istiyorsunuz?
Sunduğumuz fatura işleme çözümü, faturanın alınmasından onaylanmasına ve nihai onaya kadar tüm fatura iş akışını otomatikleştirerek fatura ve alacak-borç hesaplarının işleme süreçlerini daha hızlı ve daha doğru hale getirir.

Nakit akışınızı kontrol edin

Canon Fatura İşleme, uyumluluğu artırmadan operasyon maliyetlerinin azaltılmasına kadar alacak-borç hesaplarının her alanında iyileştirme sağlar. Yerleşik analiz ve raporlama araçları sayesinde finans yöneticileri, nakit akışıyla ilgili gerçek zamanlı analizler ve daha fazla kontrol elde ederek bilgiye dayalı ve zamanında kararlar alır.

Temel avantajlar

Otomatik fatura işleme çözümünün işletmenizi nasıl dönüştürebileceğini görün.

Nakit akışınızı kontrol edin

Beklenen ödemelerin daha fazla görünür olmasını sağlamak nakit akışını yönetmeye ve daha bilinçli iş kararları almaya yardımcı olur.

Alacaklar Hesaplarının maliyetlerini azaltın

Faturaları daha hızlı işlemek, alacak hesapları ekibinin kaynaklarını boşa çıkarırken geç ödeme cezalarına para harcamanıza gerek olmadığı anlamına gelir.

Üretkenliği artırın

Otomatik fatura işleme, personelin düşük değerli görevlerle zaman kaybetmemesini sağlayarak ve insan hatasını ortadan kaldırarak üretkenliği artırır.

Uyumluluğu güçlendirin

Dijitalleştirilmiş bir fatura süreci kolayca denetlenebilir ve şirketlerin şirket içi yönetim ve muhasebe düzenlemelerine uyum sağlamasına yardımcı olur.

Kurumsal örneği görün

Bu kılavuzu kullanarak yatırım getirisi projeksiyonlarından müşteri başarı hikayelerine kadar Canon Fatura İşleme için güçlü bir kurumsal örnek oluşturun.

Örnek olay incelemesi: Licht Loidl, dijital fatura işlemenin avantajlarını anlatıyor

Licht Loidl, dört konuma ayrılmış bulunan artan sayıda faturayla karşı karşıya kaldı. Faturaları tek tek bulmak gerçek bir zorluk haline gelmişti. Bu nedenle şirket, fatura işlemlerini tamamen dönüştürmek için Canon ile birlikte çalışmaya başladı.

binanın dış görünümü

Daha Fazlasını Keşfedin

Finans liderinin bilgi yönetimi kılavuzu

Finans ve Ticari Borçlar ekiplerinin daha akıllı bilgi yönetimi ile verimliliği ve uyumluluğu nasıl iyileştirebileceğini görün.

Verilerde boğulma: Finans ekiplerinin bilgi yönetimini yeniden düşünmesi için haklı sebepler

Finans ekiplerinin daha akıllı bilgi yönetimi sayesinde uyumluluğu ve veri güvenliğini artırırken nasıl daha çevik hale gelebileceğini öğrenin.

İş otomasyonunun geleceği: Akıllı belge işlemeden yararlanmak

Infosource, akıllı belge işlemenin işletmelerin iş akışlarını otomatikleştirmesine, verilerini güvence altına almasına ve maliyet tasarrufu sağlamasına nasıl yardımcı olabileceğini açıklıyor.

Bilgi neden her kuruluşun can damarıdır ve bilgiden en iyi şekilde nasıl yararlanılır?

Bilgilerini pratik bir değer kaynağına dönüştürmek için IT karar vericilerinin neler yapması gerektiğini öğrenin.

Canon Fatura İşleme, destekleyen:

Therefore™

Therefore™, kurumsal düzeyde içerik yönetimi ve verimli belge iş akışları sağlayan bir belge yönetimi yazılımıdır.

Therefore™ Smart Capture

Therefore™ Smart Capture, fatura verilerini tanımlamak ve ayıklamak için yapay zekayı kullanır.

IRISXtract™

IRISXtract™, otomatik olarak belgelerinizi sınıflandırır ve önemli verileri çıkarır.

Scan2X™

Scan2x™, tarama işlemini herkes için kolaylaştıran bir akıllı belge yakalama çözümüdür.

Sıkça Sorulan Sorular

Çözümlerinizle hangi sektörlere hizmet veriyorsunuz? Örneğin, Sözleşme Yönetimi, Fatura İşleme ve Dijital Posta Odası

Çözümlerimiz finans, hukuk, sağlık, devlet kurumları ve perakende üretim gibi çok çeşitli sektörlere hitap etmektedir. Canon; uyumluluğu iyileştirmek, geliri artırmak ve süreçleri basitleştirmek için çözümlerimizi müşterilerimizin benzersiz gereksinimlerine uygun hâle getirme konusunda uzmanlaşmıştır.

Çözümlerinizin hazır yazılımlardan farkı nedir?

Tamamen özel çözümler geliştirme uzmanlığına sahibiz; bu nedenle söz konusu çözümler, sizin özel iş akışlarınız, entegrasyonlarınız ve iş gereksinimleriniz doğrultusunda tasarlanır. Genel amaçlı yazılımlardan farklı olarak çözümlerimizin mevcut süreçlerinizle en iyi şekilde uyumlu olmasını sağlarız, böylelikle kesintileri azaltır ve verimliliği en üst düzeye çıkarırız.

Çözümleriniz mevcut sistemlerimizle entegre edilebilir mi?

EMEA bölgesi genelinde, çözümlerimizi çeşitli üçüncü taraf ürünlerine entegre etme konusunda büyük bir uzmanlığa sahibiz. Tüm olası entegrasyonları burada tek tek sayamayız ancak uzmanlardan oluşan ekibimizle görüşerek bu bilgilere erişebilirsiniz.

Uygulama ne kadar zaman alır?

Zaman çizelgesi, özel gereksinimlerinize ve yapılacak değişikliğin ölçeğine bağlıdır. Her zaman iddiamızı kanıtlamak amacıyla küçük bir kavramsal doğrulama ile başlamak ve buradan yola çıkarak ilerlemek mümkündür. Birkaç gün içinde iddiamızı kanıtlamak için kullanılabilecek hızlı projelerden, çok sayıda departmanı ilgilendiren sorunlarını çözdüğümüz müşterilerle yıllara yayılan iş birliklerine varıncaya kadar deneyimimiz bulunmaktadır.

Eğitim ve sürekli destek sağlıyor musunuz?

Evet, proje teslimi kapsamında bilgi paylaşımı ve eğitim de sunuyoruz; uygulama aşamasına geçtikten sonra uzun vadeli başarıyı sağlamak için özel destek ekiplerine ve kendi hesap yönetimi ekibinize sahip olacaksınız.

Çözümünüz bulut tabanlı mı yoksa kurum içinde mi?

Hem bulut tabanlı hem de kurum içi hizmet sunarak kuruluşunuzun IT altyapısı gereksinimlerine göre en uygun seçeneği tercih etmenize olanak sağlıyoruz.

Yardıma mı İhtiyacınız Var?

Finansal süreçlerinizi düzene koymak ve hızlandırmak için bizimle iletişime geçin.