Tarihsel olarak, "ofis çalışanları" ifadesi, yalnızca insanların çalıştıkları yer için değil, aynı zamanda bilgi tabanlı ve son yirmi yılda bilgisayarlarda gerçekleştirilen işlerin türü için de bir kısaltma olmuştur.
Son yıllarda ofis işi kavramı bir kez daha değişime uğradı. Kuruluşlar, tek bir yere bağlı kalmaları yerine, üretken olmaya devam etmeleri koşuluyla çalışanların herhangi bir yerden çalışmalarına giderek daha fazla izin veriyor.
Müşterilerimizin çoğu, şirket merkezi veya şubelerden, çalışanların evlerine, ortak çalışma alanlarına veya seyahat sırasında tren vagonlarına ya da bekleme salonlarına kadar çeşitli çalışma alanı türlerini bir araya getiren bu hibrit çalışma modeline uzun dönemli olarak geçiş yapıyor.
Hibrit çalışma yaygınlaştıkça BT liderlerinin kafasındaki soru ofis dışında çalışmanın nasıl gerçekleşeceğinden, ofis dışı çalışmanın olabildiğince verimli hale getirmek için nasıl optimize edileceğine doğru evriliyor.
Aşağıda, hibrit bir çalışma ortamında üretkenliği sürdürmek ve hızlandırmak isteyen kuruluşlar tarafından sıkça sorulan dört soruyu inceliyor ve Canon'un bunları ele almasına nasıl yardımcı olabileceğini açıklıyoruz.