Canon, FESPA 2017’de üreticilere ilham kaynağı oldu

Canon, FESPA 2017’de bir güzellik ürünleri markasının lansman kampanyasını sergiledi. Böylece Canon, baskı hizmeti sağlayıcılarının müşteri ihtiyaçlarına karşı porföylerini nasıl genişletebileceklerini gösterdi

1495537261_imagePROGRAF_PRO_4000.jpg
1495537264_MathewFaulkner_Canon_Europe.jpg
1495537273_imagePROGRAF_PRO_6000S.jpg

Hamburg, 23 Mayıs 2017 – Görüntüleme çözümlerinde lider olan Canon Europe, FESPA 2017’de çarpıcı bir entegre iletişim kampanyası sergiledi. Bu etkinlikte, çeşitli teknoloji ve iş akışlarının, baskı hizmeti sağlayıcılarının (BHS’ler) baskı müşterilerinin değişken gereksinimlerini karşılamak ve ek gelir fırsatları yaratmak için portföylerini genişletmekte nasıl yardımcı olabileceği gösterildi.

Tüm geniş ve küçük format çözümleri yelpazesi kullanılarak basılan çıktıları sergileyen bu kurumsal güzellik ürünleri markası lansman kampanyasında, fotoğrafçı ve filim yapımcısı Clive Booth’a özel olarak ısmarlanmış görüntüler kullanıldı. Gösterinin amacı, BHS’lerin, farklı baskı uygulamalarını entegre ederek, birbirine bağlı çok kanallı kampanyaları nasıl yaratabileceklerini tasavvur etmelerini sağlamaktı.

Toprak, Hava, Ateş ve Su unsurlarını, en yeni Canon EOS fotoğraf makineleriyle çekilmiş görüntüler yoluyla güzel bir şekilde betimleyen bu kampanya, iç mekân dekorasyonu, ambalajlama, iç ve dış mekân teşhiri, POS ve poster, endüstriyel ve işlevsel ürünler, fotoğraf ve güzel sanatlar ve istek üzerine iletişimi sergileyen 19 tekil uygulama içeriyor.

Yaratıcılıklarını ortaya çıkaracak
Canon Europe’un Uygulama Geliştirme Üst Yöneticisi Mathew Faulkner, şöyle konuşuyor: “Çok rekabetçi olan baskı sektörü içindeki geniş format BHS’lerin kendilerini farklılaştırmaları ve müşterilerinin gereksinimlerini tam olarak anlayarak ve kapsamlı ve yaratıcı tepkiler vererek her bir müşteriye nasıl değer ekleyebileceklerini gösterebilmeleri zorunludur. Bu kurumsal kampanya, gerek geniş formatta uzmanlaşmış, gerekse kendilerini daha geniş kapsamda pazarlayan baskı hizmeti sağlayıcıları olsunlar, tüm BHS’lerin yaratıcı ve ticari potansiyellerini açığa çıkartmada Canon’un onları nasıl destekleyebileceğini gösteriyor. Kampanya, FESPA 2017’de bizi ziyaret eden BHS’lere, işlerinin evrilmesi için aşağıdaki yollarla rehberlik edebilmemizi sağlayacak: müşterilerine sundukları ürün çeşidini genişletmek için mevcut olan birçok fırsatı göstererek ve geniş ve küçük format teknolojilerine yapılacak yatırımların işlerini çeşitlendirmede, müşterileriyle olan ilişkilerini derinleştirmede ve kârlılıklarını arttırmalarında nasıl yardımcı olacağın sergileyerek.”

FESPA 2017’deki standımızda canlı olarak üretilecek uygulamalar aşağıdakileri içeriyor:

İç dekorasyon

  • Yeni Océ Colorado 1640 64 inçlik, rulodan ruloya baskı makinesinde ve Océ ColorWave 700’de, IJM678 Canon Kendinden Yapışan Duvar Kaplaması kullanılarak basılan ve Fotoba XLD-170 WP’de sonlandırılan, tekrarlanan desenler ve kişiselleştirilmiş duvar kaplamaları.
  • Océ Colorado 1640’da, Canon’un IJM684 Dokulu zemin grafikleri ortamı kullanılarak basılan ve yeni Océ Auto Pilot sistemi kullanılarak Océ ProCut’ta sonlandırılan yönlendirme işaretleri ve promosyon amaçlı zemin grafikleri.

Ambalajlama

  • Océ Arizona 1280 GT’de, Invercote levha ortamı kullanılarak basılan ve Océ ProCut’ta sonlandırılan karton ambalajlama malzemeleri.
  • Océ Arizona 1280 GT’de, E flute oluklu mukavva kullanılarak basılan ve Océ ProCut’ta sonlandırılan özel ürün promosyonları için hazırlanmış kişiselleştirilmiş klasörler.

İç ve dış mekân teşhir malzemeleri

  • Océ Arizona 1280 GT ve Océ Colorado 1640’da, IJM637 Backlit Film kullanılarak basılan ve Océ ProCut’ta sonlandırılan, arkadan aydınlatmalı yüksek değer ve kalitede reklam ve promosyon tabelaları.
  • Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700 ve Océ ColorWave 910’da, IJM545C Polyprop Banner ortamı kullanılarak basılmış ve Fotoba XLD-170 WP’de sonlandırılan perakende ve promosyon amaçlı asılan afişler.
  • Océ Arizona 6170 XTS’de, Katz Display Board levhası kullanılarak basılan ve Océ ProCut ile sonlandırılan, yönlendirme ve reklam amaçlı 3 boyutlu iç mekân yapısal tabelalar.
  • Océ Arizona 1280 GT ve Océ Colorado 1640’da, IJM683 Window Cling Film ortamı kullanılarak basılan ve Océ ProCut ile sonlandırılan vitrin filmi reklamları.

POS ve poster

  • Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700, Océ ColorWave 910, imagePROGRAF PRO-6000S’de, çeşitli Canon poster ve fotoğraf ortamları kullanarak basılan ve Fotoba XLD-170 WP’de sonlandırılan, promosyon amaçlı reklam posterleri.
  • Océ Arizona 6170 XTS’de, B flute oluklu mukavva kullanılarak basılan ve Océ ProCut’ta sonlandırılan, kişiselleştirilmiş satış noktası teşhir stantları.

Fotoğraf ve güzel sanatlar

  • imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S ve DreamLabo 5000’de, Canon’un çeşitli tek ve çift taraflı fotoğraf ortamları kullanılarak üretilen tek ve çift taraflı fotoğraf ve güzel sanatlar baskıları.

Endüstriyel ve işlevsel ürünler

  • Océ Arizona 1280 GT’de, Brushed Silver Dibond ortamı kullanılarak basılan ve Océ ProCut’ta sonlandırılan, kişiselleştirilmiş kompakt ayna kapakları.

İstek üzerine iletişimler

  • imagePRESS C750’de, 300 g/m2’lik Canon Top Colour Zero Kağıdına basılan A5 ve uzun (105 x 297mm) doğrudan posta kartpostalları.
  • imagePRESS C750’de, Canon Top Coated Plus Gloss FSC ortamı kullanılarak basılan, kişiselleştirilmiş indirim teklif kuponu da içeren katlanmış promosyon postaları.

Ayrıntılı Bilgi

Görseller